Translate

14 Kasım 2007 Çarşamba

TEDAVİ GÜNLÜĞÜ 2

15.11.2007


Bugün 41. gün ve hiç bir belirti yok, çevreden gelen gebelik testi isteklerine içten acı bir gülümsemeyle geçiştiriyorum. Ne zor bir durum Cumartesiyi bekliyorum neler olacak diye, bir kaç panikleme durumunu dernekteki arkadaşlarım yardımıyla atlattım. Merak içerisindeyim cumartesi doktor ilaç verip durumu mu düzeltecek yoksa testler yapıp durumu mu anlayacak.

beynime bir sürü düşünce gene üşüşmeye başladı. Tedaviye başlamasam mı ? belki de bu tanrısal bir uyarıdır. Mars geri gitmeye başlamış, bu işlerde biraz zorlanma demekmiş, eğer bu doğruysa yanlış bir zamanlama olmuş demektir. Biraz zayıflasam, yoga yapsam, hayıt toyumu hapını bir süre kullansam, sıgarayı bırakıp, iyi beslensem, önümüz kış hamilelik nasıl olur ki, ay menepoza giriyor olmayayım eğer öyleyse dönör fikri nasıl olur............ şirketin yılbaşı balosu var şimdi hamile kalırsam orada ne yaparım, çalışmayı çok seviyorum şimdi hamile kalırsam işten ayrılmam gerekecek.......... Görüldüğü üzere düşünceler git gide saçmalama boyutunda devam ediyor.

Dernekte herkez birbirinden öyle destek alıyor ki birimizin frene basması diğerlerinide etkiliyor sanırım. "Beklesem mi?" dediğimde herkes sakın bırakma mesajları atmaya başaladı. Belkide doktor bu ay tedaviye almayacak beni belli mi olur...............