Translate

12 Ekim 2007 Cuma

Soruların Cevapları



Soru :1
Çalışma hayatının beni bu kadar zindeleştirdiği bir dönemde bebek düşünülmeli miyim?

Cevap
Ben de düşünmemeyi dilerdim ama koşullar göz önüne alıdığında malesef düşünmek zorundayım. Doktoların yaptığım kontroller sonuncunda, hastane geçmişimde gözönüne alındığında hepsinin söylediği tek birşey var bu günlerini arayabilirsin. Öncelik bu duruda bebek oluyor tabi

Soru :2

Zaten yumurta az endometriozis tahribatı hat saffada bu zamanlar kaçırılmalımıyım?

Cevap : Her doktor kaçırma dedi.

Soru :3

Acaba biraz meditasyon, yoga yapmayı öğrensem mi?

Cevap: Sanırım artık çok geç ama çalışmlar devam ediyor. Bu hafta sonu bu konuda bir sürü kitap aldım.

Soru :4

Hadi bunları geç, karar verdim diyelim hangi doktora, hangi merkeze gitmeli?

Cevap : Karar verdim, İyi bir merkez iyi bir doktor

Soru:5

Hadi onada karar verdim diyelim. Hem iş hem o bir arada olacak mı?

Cevap: Ayarlamalarımı ona göre yaptım. İşim aksatmayacak bir merkezde karar kıldım ama müdürümün bu vereceği tepki hala beni endişelendirsede, ilk başta biraz kızsada beni destekleyeceğini düşünüyorum en azından öyle umuyorum. Bunu zaman gösterecek. Dernekteki kızlarla yaptığım konuşlar neticesinde aslında ne kadar çalıştığınızın pekte önemli olmadığını her koşulda patronların yada müdürlerin buna bir şekilde tepki gösterdiklerini öğrendim. Ama sanırım benim bir avantajım bunu anlayacak bir müdürle çalışıyor olmam.

Soru:6

Hadi yaptım ve olmadı diyelim, tekrar bunalıma girer miyim?
Cevap: Gireceğimi sanmıyorum çünki zaten çalışıyorum. Bu iş bana kalsa yazdı ama koşullar beni bu döneme ittiğine göre bu konu bende çok stres yaratmıyor. (şimdilik)

Aslında cevaplar biraz stersli bir şekilde cevap bulsada bu dönemde halamların bana verdiği sonsuz destek ve güven duygusu yabana atılmayacak kadar çok.

Ve bugün bayram umarım yüce tanrım beni bu yolda utandırmaz ve ben bir sonra ki bayrama anne adayı olarak girebilirim.