Translate

16 Haziran 2007 Cumartesi

Yarın Babalar Günü






Yarın babalar günü, içim o kadar acıyor ki......

Bu sene babalar günü bir farklı geldi bana, bu eşimin çocuk özleminin artmış olmasından mıdır, yoksa benim ona bir bebek verememiş olmamdan mıdır bilemiyorum. Çok içim acıyor.....
Eşim babalar gününe babası olamadan ve baba olamadan girecek. Onun için hangisini daha acı verici olduğunu bilemiyorum ama tabiki ikisinde acısı farklıdır herhalde. Hep hayallerimde, doğum yapmışım ve o kucağına minik bebeğimizi alırken hayal ediyorum ve gözlerim doluyor. Bazen birbirimize bu kadar düşkün olmasak yada bu kadar sevmesek daha mı kolay olurdu diye düşünüyorum. Sanırım o zaman hayat yaşaması daha zor olurdu. Umarım seneye babalar gününe minik bebeğimizle gireriz.

Bu arada tüm babaların ve baba adaylarının babalar günü kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız